Veľkoobchodná spolupráca
Vlastníte kvetinárstvo plné očarujúcich vôní a farieb? Obchod, ktorý je rajom pre každého milovníka bytových doplnkov? Ateliér, kde každý kúsok nesie osobitý príbeh, alebo akýkoľvek iný obchod s peknými vecičkami, ktorý chcete obohatiť o jedinečné produkty a umožniť mu rozkvitnúť ešte viac?
Mám pre vás skvelú správu! Ste presne tam, kde máte byť.
V JOY DECOR ponúkame široký sortiment produktov, ktoré vašej ponuke pridajú čaro a nezameniteľnosť.
Ako sa môžete stať súčasťou tejto vzrušujúcej cesty? Je to jednoduchšie, než si myslíte.
Stačí, ak sa zaregistrujete ako veľkoobchodný zákazník. Náš proces registrácie je priamy a bezproblémový, navrhnutý tak, aby ste sa mohli rýchlo dostať k tomu, čo je naozaj dôležité - k nákupu produktov, ktoré oživia vašu predajňu.
Vedzte, že som tu pre vás. Naším cieľom je podporovať váš podnikateľský rast a poskytnúť vám produkty, ktoré zvýšia hodnotu vašej ponuky. Nech už máte akékoľvek otázky alebo potrebujete poradiť pri výbere, ja a môj tím je vždy pripravený vám pomôcť.
Aké výhody získate?
- Špeciálne veľkoobchodné ceny, v priemere o 20% nižšie oproti Maloobchodným cenám.
- Všetky dekorácie máme skladom na Slovensku!
- Nakupovať môžete už od 1 kusu tovaru
- Na výber máme sezónny a celoročný sortiment od najväčších európskych dodávateľov
- Nemusíte uzatvárať objednávky od každej značky samostatne – my ich máme desiatky a prinášame Vám od každého výber toho najkrajšieho (podľa nás) 😊
- Objednávku expedujeme v priebehu 2-3 dní od prijatia platby, doručenie štandardne nasledujúci pracovný deň.
Ako funguje VO spolupráca?
- Registrácia
- Registrácia prebieha na našej stránke na adrese: https://www.joydecor.sk/registracia/ a zakliknutím voľby Veľkoobchodný odberateľ (Veľkoobchod).
- Aktivácia VO prístupu podlieha nášmu schváleniu, o čom Vás budeme informovať e-mailom.
- Pre schválenie prístupu je potrebné nakupovanie výhradne pre ďalší maloobchodný predaj. Vyhradzujeme si právo vyžiadať doplňujúce informácie o existencii a zameraní predajne.
- Po prijatí e-mailu o aktivácií VO prístupu sa môžete prihlásiť na adrese „prihlásenie“. Systém automaticky zobrazí Vaše VO ceny.
- Veľkoobchodné ceny sú v priemere nižšie o 20% oproti maloobchodným cenám. Na niektoré artikle, značky a sady poskytujeme zľavu nižšiu, alebo aj vyššiu.
- Nakupovanie
- Objednaním tovaru pristupujete na Veľkoobchodné dodacie a platobné podmienky.
- Po prihlásení do VO účtu sa zobrazia VO ceny, ktoré zahŕňajú 20% DPH.
- Minimálna výška objednávky je 500EUR s DPH.
- Tovar je možné objednávať už od 1 kusu.
- Dodanie a platba za tovar
- Platba za tovar je možná bankovým prevodom vopred.
- Tovar na dobierku neposielame.
- Cena objednávky nezahŕňa prepravné náklady. Prepravné náklady zo skúsenosti vychádzajú orientačne na 5% z hodnoty objednaného tovaru.
- Dopravné náklady kalkulujeme vždy individuálne po vychystaní objednávky.
- Zákazník si môže prepravu zabezpečiť na vlastné náklady (vlastný kuriér), vlastnou dopravou z adresy:
JOY DECOR – Areál Ďumbier
Družstevná 5
031 01
Liptovský Mikuláš
Pon-Pia v čase od 9:00 do 17:00
alebo po predošlej dohode aj v iných dňoch/ časoch.
- Na dopravu Vám vystavíme faktúru po odoslaní tovaru so skutočnými nákladmi na prepravu.
- Po uhradení objednávky expedujeme tovar v priebehu 2-3 pracovných dní a o odoslaní objednávky Vás informujeme e-mailom.
- Reklamácia
- Reklamácia zjavných vád, druhu a množstva zistených kupujúcim pri kontrole doručeného tovaru je kupujúci povinný oznámiť predávajúcemu písomne a neodkladne. Reklamácie predávajúci prijíma najneskôr do 72 hodín po prevzatí zásielky. Parametre, ktoré sú štandardné, ale napriek tomu sa líšia od predstáv zákazníka (napr. veľkosť, odtieň atď.) nie sú chybou a nemožno ich reklamovať. Zo zodpovednosti za vady tovaru vznikajú kupujúcemu tieto nároky:
a) odstránenie vád dodaním náhradného alebo chýbajúceho tovaru
b) poskytnutie primeranej zľavy z kúpnej ceny
c) vrátenie zaplatenej čiastky pokiaľ tovar nemožno nahradiť
- Reklamácia zjavných vád, druhu a množstva zistených kupujúcim pri kontrole doručeného tovaru je kupujúci povinný oznámiť predávajúcemu písomne a neodkladne. Reklamácie predávajúci prijíma najneskôr do 72 hodín po prevzatí zásielky. Parametre, ktoré sú štandardné, ale napriek tomu sa líšia od predstáv zákazníka (napr. veľkosť, odtieň atď.) nie sú chybou a nemožno ich reklamovať. Zo zodpovednosti za vady tovaru vznikajú kupujúcemu tieto nároky:
- Reklamáciu možno tiež vyriešiť akoukoľvek dohodou akceptovateľnou oboma stranami.
- Z reklamácie sú vylúčené vady, ktoré vznikli po prevzatí tovaru, pokiaľ ku škode došlo vplyvom kupujúceho, tretej osoby alebo náhodnou udalosťou.
- Informácie o produktoch
- Po odoslaní objednávky Vám dodáme súbor s informáciami a špecifikáciami produktov, ktorý sme schopní doplniť podľa Vašich požiadaviek, v rozsahu dostupných informácií.
Tak na čo ešte čakáte? Pridajte sa k nám a začnite svoju cestu k úspechu s produktami, ktoré vašu predajňu nielen obohatia, ale aj odlíšia od konkurencie.
Vytvorte si účet ešte dnes a nechajte vaše podnikanie rozkvitnúť s našou pomocou.
Váš Vladi Ľupták